Ledig ledig ledig

Våren var tillslut över och sommaren tog vid. Och nu äntligen semester. I alla fall så nära på semester som jag kan komma med vissa punktinsatser av jobb hela sommaren (jo lite irriterande är det ju och man kan ju fundera varför man ställer upp när lagen säger en annan sak, men man är för snäll och inte den som vill starta krig heller).

Såå jäkla skönt. Huvudvärk idag med visserligen, och regn. Men det är ändå semester och jag hoppas att några lugna dagar (jag har börjat semestern med att göra exakt ingenting) kommer att bota det mesta som ligger bakom pannbenet.

Ikväll tar jag med mig D och åker hem och grillar tillsammans med mamma och pappa och farbror som kommit hem från långvägar (usa), och imorgon drar vi iväg på weekend. Hotellfrukost, lite shopping, varmare grader på termometern, och återträff me några gamla polare kommer sitta så himla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0