När kroppen bråkar

Typ femte eller sjätte dagen med huvudvärk nu (av högre graden) och jag börjar minst sagt va less, och helt slut, nu. Jag har provat allt, sova mycket, dricka mycket, äta mycket, äta lite, alvedon, dicklo, mycke kaffe, lite kaffe, äta frukt, vilat, inte tränat pga att ja ska vila, osv osv osv.

Veckan som gått har bestått av mycket umgänge, mys me tjejerna bland annat vilket var en riktig energiboost, god mat, beachvolleyboll på torget, sol, skratt, osv osv och jag är så tacksam för de, speciellt när sista dagarna före semestern aldrig verkar ta slut.

 På fredag är både jag och D lediga och vi åker iväg till Uppsala för mys, shopping, god mat och möte med gamla vänner. Jag längtar så mycket, jag bara hoppas att min kropp slutar jävlas med mig innan dess och att huvudvärken lägger ner. Som jag skrev, ja har testar allt, nån som har ett tips?



Kommentarer
Postat av: Linda

Det är semesternerverna som spökar, jag hade typ samma förra veckan. Snaaart! Håll ut! Puss!

2014-07-01 @ 11:13:07
URL: http://hemmahoslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0