Semestervecka

Som började med bästa möjliga väder har ni passerat ca halvvägs. Bara varit genomledig med undantag från en halvdags jobb igår, och det har varit superskönt! Veckan känns som om den för en gångs skull varit hur lång som helst och det är underbart.

Jag har bland annat premiärbadat i havet, (och om jag som normalt aldrig badar badar då är det varmt på riktigt), hängt i parken, ätit ute, druckit öl mitt på dagen och ätit alldeles för mycke chips, fått brun färg på min bleka hud, spelat kubb osv osv. 

Jag älskar sommar!

Här bor jag, sjukt fint! Jag älskar det!

En dag på stranden och premiärdopp.

Du och jag. Jag och du. ❤️ I Uppsala på minisemester. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0