Försmak av semestern.

Vilken otroligt bra helg jag haft! Långledigt, solen sken, grillning, släktkalas, beachvolly, klänning, barfota... Och det gav mersmak efter semester!

Nu är jag så jobbtrött så att jag knappt håller mig själv flytande. Varje dag är som en evighet och motivationen är inte hög någonstans. Jag kryssar kryss i kalendern och räknar ner.

Men man ska inte klaga i onödan för det är mycket kul som kommer inom kort. Redan nästa vecka är det midsommar och ännu en långhelg, vi har bokat resa till Uppsala vilket ska bli enormt kul och det är faktiskt bara 13 arbetsdagar kvar i juni (herregud hur ska man hinna allt som ska hinnas kände jag nu?). Pyttelite alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0