Just my luck.

Jag vaknade med huvudvärk. Tänker att jag tar lite sovmorgon för att det ska hinna släppa. Vaknar igen. Inte borta. Fan.

Klär mig. Packar väskan. Inser att klockan är mycket. Sliter åt mig matlådan och traskar iväg till bussen. Ser bussen åka och inser att jag glömt min last. Jäklar. Vänder om för att hämta och ta nästa buss.

Traskar hemifrån för andra gången. Väntar på bussen. Bussen kommer och jag kliver på. Kollar ner på väskan och inser att jag även glömt salladen till min matlåda! 

Suckar. Och inser att den här dagen bara kan bli bättre...

Jag känner regndroppar!





Kommentarer
Postat av: Linda

Fredag den 13:e idag Frida!
Jag hann vara på jobbet en halvtimme innan jag fick hämta hem en sjuk Wilmer... Så, jag skyller på denna dag!

2014-06-13 @ 10:08:54
URL: http://hemmahoslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0