Tisdag.

Det känns som torsdag. Vilket betyder att veckan kommer bli lång. Men tempot är längre och jag har börjat preppa för semester.

Eftersom mina kläder krymper i garderoben (har ni också de problemet?) och jag behöver shorts som går att stänga och inte sprängs när jag sitter sydde jag mig ett par i söndags. Blev tillräckligt bra för att jag ska våga använda. Men absolut inte perfekt. Sen har jag börjat på en packlistan i huvudet och tänkte köpa lite strandlektyr idag. Det tar sig!

Igår vågade jag mig även på en joggingrunda hem, visserligen på typ 15 minuter där jag gick en lyktstolpe och lufsade tio, men ändå nöjd. Måste ju börja nånstans. 

Jag börjar känna mig redo för vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0