Hemresedag

En intensiv vecka. Feber fredag lördag. Nu vill jag hem mer än någonsin. Det är helt enkelt mycket skönare att vara sjuk på hemmaplan! Jag får återkomma med alla bra saker som varit, för just nu existerar bara de som känns mindre bra.

Sista frukostbuffen ska snart intas, jag har levt på yoghurt med honung och frön och flingor till frukost. Sjukt gott. Och scrambled eggs såklart. Och frukt, mest melon. Provade bacon en dag, mest pga grupptryck, men det gick bort direkt. Bacon är helt enkelt inte min grej!

Sen buss mot flygplatsen, och vidare hemåt. Äntligen. 
Fick just veta att Barnie och Lollo kommer på besök kl 9.30, vilken lycka. Jag ska se om jag tar mod till mig och vågar krama dom. Jag har redan bailat ur en gång, jäkla fegis jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0