Arlanda lördagkväll

Nerbäddad i hotellsängen med godispåsen och fångarna på fortet. Lite flashbacks till när man var typ 10 år och fångarna på fortet var höjdpunkten på kvällen. Inte helt pigg, men det går ingen nöd på mig just nu. 

Jag hoppas feberkänningarna blåst bort tills imorgon så resa känns lite roligare. Gick in på pocket shop (varför finns inte den butiken i Umeå??) så jag är riggad med både drama och spänning inför veckans dötid. 

Vi har en nybliven singel och en flygrädd som pimplar vin och öl i ungefär samma takt med oss, middagen underhölls av dessa två, håller säkert fortfarande igång, och vi får väl se om de hinner bli ett glas i ottan för dom också. Man är ju som värsta pensionären i jämförelse, och andra sidan är de ganska jäkla skönt i sängen också så jag skulle absolut inte byta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0