Besteg berg

Jag hängde i Borgafjäll med arbetskamrater förra helgen, pratade framtid och besteg berg. Över förväntan, men ändå så skönt att komma hem.

Det händer mycket här i början av hösten. På både gott och ont. Kanske främst jobbrelaterade äventyr att se fram emot, ändå känns måndag till fredag motigt. 

Jag känner mig alldeles för negativ, jag vet om det själv, och jag jobbar på att ge mig själv lite space, ta små Frida-stunder, en dag i taget och njuta av det lilla, för att hålla humöret uppåt. De är bara så förbaskat lätt att va negativ ibland att de går på automatik. Jag har så mycket bra i mitt liv, jag ska bli bättre på att ta tillvara på det. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0