Driv



Vi gjorde det. Och hur mycket de än svider att vänta så är det liksom det enda vi kan göra just nu. 

Att känna känsla av hopp kan vi nog alla hålla med om är en otrolig drivkraft. 
Jag känner mig piggare idag än vad jag gjort de senaste två veckorna och jag hoppas att det är en känsla som kommit för att stanna.

På lördag slänger jag mig på planet till Stockholm för att sedan resa vidare till utlandet. Jag ska på en utbildning som i dagsläget ärligt talat skrämmer skiten ur mig och som jag förväntar mig kommer att bli en stor utmaning och tungrodd ända in på slutminuterna. Men jag försöker att inte grubbla över det riktigt ännu med tre dagar kvar.  

"Life isn't aboutwaiting for the storm To pass. It's about learning To dance in the rain"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0