Mitt i veckan lycka

Har inte varit så bra på att umgås på sista tiden. Jag skyller på trötthet, resor och behov av egen hemma-tid, men de är också ursäkter. Man mår bra av att umgås om än bara för en liten stund och den lilla stunden behöver alls inte vara märkvärdig.

Idag fick jag luncha med lillasyster och även om den timmen typ sprang förbi jävligt fort så var det värt alla minutrarna av den timmen. Och inte nog med det springer jag på min andra syster påväg tillbaka till kontoret och hinner kramas och surra några minuter. Vilken dag. Att jag vaknade upp med migränkänningar (som tyvärr nu blivit verklighet och värre)  gjorde inte så mycket just då.

Nu ska jag göra sambon glad genom att bjuda på hemmagjort potatismos och köttbullar. Ingen elvisp så det ska mosas hejvilt, men det brukar bli gott! Tur att brunsås säljs på Statoil i nödlägen som dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0