Resa till huvudstaden

Mitt största bekymmer här i livet är nog min mage, som inte riktigt fungerar som alla andra magar, som behöver ständig omsorg och eftertänksamhet. Jag har råkat slappna av och struntat i detta en stund och det skulle jag inte gjort för nu har den varit sur på mig i snart två veckor och det påverkar liksom hela mitt jag, det är svårt att vara glad och positiv, när mittenpartiet på kroppen tjurar.

Vilket också gör att entusiasmen inför helgen kunde ha varit större. Jag vet att det kommer bli trevligt, men jag vet också att magen inte brukar le mera när jag åker bort. 

Jag försöker att bita ihop. Har manekängat för sambon min gala-outfit ikväll, och även min reservplan. Jag tror det blir bra och han som känner mig bäst sa ja! Bästa betyg! Packning i full gång och imorgon åker vi mot två fulla dagar i huvudstaden. Hoppas Stockholm bjuder på sol! 

Jag kommer sakna mina två (ja nu är de ju inte bara en längre) busfrön här hemma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0