Skön känsla

Tänk vad så lite kan göra så mycket. Inte alls sugen at first, orkeslös dessutom (hör rykten om att de går nån bacill nu). Men jag tog mig lite tid över, gick några min tidigare från jobbet, ser påvägen hem ett pass på iksu jag brukar tycka är kul, älsklingen säger "far". Så jag for. Och kom ut som en nu människa, inte helt nu, men gladare och lite piggare och med en sån där skön känsla i kroppen. 

Träningsmotivationen för min del har suttit långt inne nu under en lång tid. De är inte likt mig och jag vet inte riktigt hur ja ska ta mig ur. Jag tänker bara på det jobbiga och inte på det roliga. Och kanske just därför var gårdagen pass en liten extravinst. Jag hoppas jag tar mig tid och gör det igen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0