Up up and away

Jag tror jag har packat alldeles för mycket och lite till. Mest långbyxor och tjocktröjor, jag frös förra gången så jag är mer förberedd denna gång! Bara böckerna väger typ 5 kg så övervikt kan bli problem. Feberkänningar igår gör inte att det känns mer motiverat att åka bort en vecka, och så dom här två finaste som ja kommer sakna en hel massa! Jag älskar min familj!

Men Först en natt på Arlanda. Känns lite motigt, inte direkt hur man önskar att spendera sin lördagkväll, men vi är många, typ 10 st, så vi kanske kan roa varandra tills flyget går kl 8 imorgon.

Men jag lovar att försöka ha de så bra som de bara går, det brukar ju bli bättre när man väl är på plats! Jag är tacksam att få den förmånen att få åka på utbildning utomlands, så tacksam! Tro inget annat, det är väldigt mycket lyx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0