Valet...

Försökte bli klok på det här valet ikväll med hjälp av en sån där valkompass. Tog en evighet att göra (kändes de som) och resultatet var en besvikelse! Jag blev ju lika mycket av allt?!! Hjälpte ju inte mig att bli mer beslutsam direkt. 

Politik har aldrig intresserat mig, det är svåra frågor som besvaras med ett ännu svårare ordspråk, lite grekiska, vilket är synd då det är viktiga frågor som påverkar de samhälle vi alla lever och verkar i. Och vi borde tycka till då vi har den möjligheten. Men jag kan tänka mig att det är fler än jag som tycker det är svårt att hålla koll på vem som vill vad, och vad konsekvenserna blir både för samhället och för mig som individ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0