En månad kvar

Det har varit tyst här ett tag. Mest för att livet är lite på paus såhär i väntans tider, och att min ork efter en arbetsvecka är i princip lika med noll och jag sover mig igenom helgerna. Dvs, det händer inte så himla mycket här för tillfället.

Bäbisen mår bra, duktig som redan lagt sig med huvudet neråt. En smart bäbis. Idag exakt en månad kvar till beräknad ankomst. Jag räknar dagar nu, och längtar mer än någonsin. Dels efter att få träffa underverket i magen, och dels för att bli av med lite sveda och värk. Det är tungt nu och mina knän och uppsvällda fötter protesterar dagligen. 

Så vi tar en dag i taget, vissa gladare och piggare än andra. Idag tyvärr en mindre glad, men jag får en ny chans redan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0