Ovän med nacke och rygg

Vaknade imorse med ont i nacken. Jag hade väl sovit konstigt tänkte jag, men det blev bara värre och värre. Och inte nog med det lyckas jag sträcka mig i ryggen imorse strax innan föräldrakursen börjar. De va riktigt länge sen de hände sist. Att jag tvärgör en sån enkel rörelse som att exempelvis stänga en dörr för att sekunden senare vara totalt handikappad. Så Daniel fick skjussa hem mig då ja varken kan titta åt vänster, andas normalt eller röra ryggen. Med sammandragningar på det blir det ett ganska oskönt tillstånd.

Med rispåse på axlarna och i spikrak upprätt position spenderar jag eftermiddagen i soffan. Fy så onödigt. Och ännu mer tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0