Spännande natt

Jag gick upp och skulle gå på toaletten i natt, men när jag känner på toalett dörren är den låst. Oj, tänkte jag, nu är D där inne! Jag viskar förlåt och så jag smyger tillbaka till sovrummet. Men där ligger ju D?!? Jag måste ha känt fel på dörren är min nästa tanke, så jag tassar tillbaka till toalettdörren för att känna igen. Men den går inte att öppna, den är låst!!??

Skräcken som går igenom mig i just denna sekund är inte lugn, om D ligger i sängen vem fasiken är då inne på vår toalett???

Jag går tillbaka till sovrummet och väcker D som ser både förvånad och chockad ut när jag säger att vår toalett dörr är låst och att jag trodde att det var han som var där...

Det är ju en himla tur att vår toalett går att låsa upp från utsidan med hjälp av en tång. För därinne sitter vår kissemiss, som inte bara lyckats stänga toalettdörren (som öppnas utåt och därför inte bara är att putta igen för att bli instängd), utan även lyckats låsa dörren?!! och därmed låsa in sig själv! Hur tusan gick de till kan man ju undra? och vad förvånade vi blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0