12 veckor

Vår stora lilla tjej. En vecka till och vi har haft henne hos oss i tre månader. Obegripligt! 

Det går bättre och bättre att vara hemma själv, speciellt nu när vi (jag) försöker tvinga henne att sova en stund på dagen (med tvinga menas bära henne i sele tills hon somnar för de är just nu det enda som funkar). Hon är betydligt lättare att lägga isäng på kvällen när hon inte är lika övertrött, och jag får en liten andningspaus på dagen.

Jag har även börjat träna två gånger i veckan med lillasyster vilket gör att jag både får tillbaka lite styrka och får umgås en stund. Det är guld värt för både ork och humör.

Bilder från dagens nackträning. Hon har blivit så duktig! Med kudde går det helt okej i typ två minuter utan protest!





Kommentarer
Postat av: Mirabelle Schneider

Ahhh snart blir det min tur! De sista veckorna är jobbigast då man bara kan sitta och vänta!;( Har du skrivit en förlossning berättelse än? Sku vara kul att läsa!

Svar: Nä det har jag inte gjort. Mest pga att det inte var någon positiv upplevelse i mitt fall och jag har nästan inte själv hunnit bearbeta den.
Spännande, när är du beräknad? All lycka till!
Frida

2015-08-25 @ 10:24:16
URL: http://mymirabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0