Efter regn kommer solsken

Onsdagen var fruktansvärt jobbig, men efter regn kommer solsken och både torsdag och fredag var fantastiskt glada dagar. Och på de kom en helg där vi fick umgås hela familjen. Det är sådana dagar man samlar energi och kraft för att klara dom mindre bra.

Typ som denna morgon. Jag har varit vaken sen klockan 03.00. Gumman gör morgon kl 06.20 och säger Gomorron med att kräkas ner mig, dig och allt annat i närheten. Men jag älskar att hon gör det med ett leende på läpparna. Det går inte att vara arg när man tittar in i hennes fantastiska ögon och hon drar på smilebanden. Helt enkelt bara för mig att vakna till liv och göra henne sällskap. 

Tandläkarbesök står på schemat idag för min del. Som jag gruvar. Jag har alltid ogillat tandläkaren. Och medan jag är borta kommer farmor och är barnvakt eftersom hon var ledig idag. Det passade ju utmärkt, för en gnällig bebis medan man själv ligger och gapar hos tandis känns inte så skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0