Migrän är ju ondskan själv!

Fy tusan för migrän! De va länge sedan jag hade ett ordentligt anfall. Igår kom det. Jag upptäckte de genom att jag inte såg någonting på en fläck i ögat, som att man tittat i solen och ser en grönblå fläck var man än tittar fast min fläck var blank. De tog ett tag innan jag förstod att det var migrän, men trots att jag slängde mig in i medicinskåpet var det redan försent. 

Jag fick ringa hem älsklingen från jobbet och stänga in mig i sovrummet. Fy tusan va illa man mår! 
Idag känner jag mig typ bakis pga gårdagen, och alldeles mör i kroppen. Men eftersom hela gårdagen blev "inställd" känner jag att jag måste försöka göra desto mer av denna dag. Framförallt ta mig ur lägenheten en sväng. Så nu väntar jag på att Gummsi ska bli trött och vilja sova förmiddag så att vi kan gå ut på prommis. Ett bra sätt att vakna till liv på. 

Imorgon ska hon få sina första sprutor, 3 månaders vaccinet. (Tur att hon inte vet vad spruta innebär ännu!) Och vi vet ju inte hur hon reagerar på de så vi passar på att aktivera oss idag så vi kan ta det lugnt imorgon om det behövs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0