Morgonsol

Som ni vet sover jag som en kratta, ja fortfarande. Att somna verkar stört omöjligt. Sist ja titta på klockan inatt va hon 3 och gumman behövde insatser från 06.30 (stoppa in tutte, buffa, vända henne från rygg till sida osv osv). Lika med en galet utmattad mamma. 

Vi brukar alltid gå en prommis på förmiddagen för att Gummsi ska sova. Hon är ju inte så bra på att just somna hon heller. Men idag hann jag bara ta på mig skorna tills ja kände att ja verkligen verkligen inte orkar. Tur att en runda runt huset räckte. Hon sover i skuggan och jag planterade baken i solen på en parkbänk.

Vilket kalasväder alltså!!! Jag har ju varit avis på älsklingen som få vara ute hela dagarna så nu jäklar njuter jag till 100 %. Lite färg i ansiktet är ju bara bonus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0