Playdate

Idag har vi hängt med Stina och Anton hela dagen. Så skönt att få komma ur huset och jättekul med sällskap både för mig och Thea som är i samma ålder som Anton. Det kommer bli kul när båda är några månader äldre och kan kommunicera lite med varandra. 
Vi fick även följa med och hämta storasyskonen på förskolan för att sedan äta glass i solen. Gud så varmt det varit idag!! Jag är glad att jag valde bort jeansen imorse innan jag åkte. Men sammanfattningsvis en väldigt trevlig dag.

Men nu är batterierna slut och energin i botten. Att luta sig tillbaka i soffan är livsfarligt för det är först då man upptäcker att det är första gången du suttit ner idag. Men ro och ingen vila, Gummsi måste bada och vi måste äta. Sen gör vi nog en "tidig" kväll för de kommer ju en morgondag också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0