Positiv efter fantastisk helg

Vi har haft en fantastisk helg som känts ungefär hur lång som helst. Så härligt! Nästan som semester på nytt fast bättre!

Vi hann bland annat med loppis, storhandling på Ica, fotbollsmatch, taco-kväll med middagsgäst, en sväng på stan, inköp av nya gympaskor till mig, besök i sävar och träffat fina vänner, besök hos numera farmor, se 2 filmer, plus en massa andra småsaker. Man kan lugnt säga att vi tagit vara på dagarna! 

Önskar att alla helger kunde kännas sådär långa! Men nu är det måndag igen och tillbaka till vardag. Tomt skulle jag kunnat skriva men jag och gumman ska umgås i veckan! Vi har många vänner som vi ska försöka hinna hälsa på. Idag ska vi träffa Sofia och lilla Theo som fick en tuff start i livet. Ska bli så kul att få träffa honom äntligen. 
Ja just ja, sen ska jag och gumman prova på mamma-baby träning också. Hur bra låter inte det?!? Jag är så förväntansfull!! Jag hoppas Gummsi känner lika dant! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

ni är ju välkomna att hänga med oss också, om ni vågar för förkylningen ☺️❤️ och tack för igår!

Svar: Ja😊 Thea och W får väl bara låta bli att pussas☺️
Frida

2015-08-31 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0