Hurra hurra hurra

Idag är ingen vanlig dag för idag är de älsklingens födelsedag. I vanlig ordning ställde ja klockan tiiidigt för att hinna sjunga innan han åkte till jobbet. Är de födelsedag så är det! Jag kunde såklart inte somna om och de va synd för gumman sov rekordlänge och vaknade 07.45. Så typiskt!

Vi får fira pappan mer ikväll, mamman måste bara ordna lite först. Även om vi båda är dåliga på att fira våra födelsedagar så vill jag att det ändå ska kännas som han dag, lite speciell. 

Annars rullar livet på, äntligen är kalendern luftigare. Gumman har dock kommit in i en ny fas och är lite kinkig och sover lite dåligt. Vi håller på att introducera välling i hopp om att de kanske kan hjälpa sömnen lite. Jag hoppas den här fasen inte blir lika lång som den förra, 4 veckor av detta är inget jag längtar efter då både egentid och föräldratid blir obefintlig. Men allt passerar så småningom, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0