Kramp i smilbanden

Mia Skäringer är ju en tjej som verkligen bjuder på sig själv. Jag sa att jag förväntade mig underhållning och det fick vi verkligen. Hon pratar ju om sånt som alla tänker men ingen vill uttala, och när hon samtidigt ålar omkring på scenen kan man inte annat än skratta. Lite träningsverk i smilbanden fick vi nog innan kvällen var slut. Man borde unna sig sånt där oftare, man mår så bra av att få skratta!

Så lyxigt att få ett par timmar vuxentid, och ännu mer lyxigt att få komma hem till en nyäten och sovande liten tjej. Vi får tacka mormor och morfar för en fantastisk lördagkväll!

Jag är fortfarande väldigt utmattad och ganska tömd på energi. Senast idag rann tårarna över av utmattning, men de går åt rätt håll. Och gumman sover äntligen lite bättre vilket underlättar. Jag har börjat träna dom dagar jag orkar vilket ger enormt mycke positiv energi, julafton närmar sig med stormsteg och redan på fredag får vi njuta av lite mer lyxig vi-tid då farmor kommer hit för att låta oss gå på bio och se sista Hungergames-filmen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0