Sovmorgon och vuxentid

Gumman bjöd på sovmorgon imorse till kl 8. Detta är andra morgonen denna vecka som vi får nån timme extra. Så skönt. Och utan nattmatning! Vi börjar bli bortskämda och jag väntar bara på ett bakslag (peppar peppar...). 

I övrigt är hon tyvärr en mycket gnällig bäbis just nu, vi tror de kan vara tand på gång, och passar samtidigt på att testa rösten i det gnälligaste skriktonläge hon kan komma upp i. Jag hoppas tanden ploppar ut snart för jag håller så smått på att bli tokig här hemma, hon har ju en ganska stadig pipa vår lilla tjej.

Därför ska det bli extra skönt med lite vuxentid ikväll. Vi har dragit med två andra småbarnsföräldrar iväg för att se Mia Skäringer ikväll. Jag har velat se henne ända sedan förra året när både mina och sambons föräldrar såg henne, så det ska bli riktigt skoj.
Jag hoppas hon bjuder upp till många skratt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0