15 veckor kvar

De låter inte lika långt bort att räkna 15 veckor kvar som att räkna att vi nu är i vecka 25. Vi var hos barnmorskan igår och lyssnade på hjärtljudet och mätade magen, allt verkar vara normalt. Lättnad. Vi längtar efter att få träffa mini snart!

När de sedan frågar på jobbet hur länge jag ska va ledig, när jag ska gå på ledighet osv osv blev de inte lika kul. Jag vet inte, jag vet inte och jag vet inte.  Måste nog börja tänka ut en plan snart. Isf preliminärt. 

I övrigt går de tungt på hemmafronten, D som åkt på feber och jag som legat med migrän i en och en halv dag (plus lite sammandragningar på de) gör att det mest blivit soffläge. Jag hoppas vi båda känner oss pigga och starka till helgen för ja saknar att röra på mig, va ute, promenera osv. Att ligga inne är ju inte så värst kul.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har btw en liten födelsedagspresent som väntar på dig. Undra om vi kan ses snart?

2015-02-04 @ 16:48:13
URL: http://hemmahoslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0