Bilbyte och växande bäbis

I skrivande stund är älsklingen och förhandlar till oss en ny bil. Vi har sagt hejdå till sportbilen och ikväll är kvällen vi blir med kombi. En Mazda. 

Det känns verkligen så rätt att vi gör detta nu. Bagageutrymmet är jättestort och man slipper sitta på golvet och köra (och jag tar mig ur bilen på egen hand, yey). En fin familjebil och ja kan knappt vänta till vi får montera bilstolen. Men det får nog vänta lite för ja vill baka bäbisen lite till innan ja vågar tro att allt kommer gå vägen.

Som ja nämnde tidigare märks de på rörelserna att bäbisen blivit större, men även på andra sätt. Typ, kan inte ta på mig sockarna på ett normalt sätt längre, magen är som en basketboll och det sträcker och drar i musklerna = oskönt, jag kom på mig själv att vanka fram idag (nog lite pga foglossning också), att raka sig i duschen börjar va mer likt ett akrobatiskt framträdande (snart omöjligt...?), känslan av att ha magtröja är typ standard, kan ställa en kopp på magen om jag sitter i soffan (gjorde i helgen och D blev facinerad).

Ganska precis 3 månader kvar nu, och vi går in i tillväxtperioden. Undra om ja rullar fram om en månad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0