Gränsen till för mycket?

Tung eftermiddag. Tänkt att en endaste person med så små medel kan få ens självförtroende att sjunka ner till obefintligt på bara några minuter. Och detta bara genom att vara en jäkla klant på att uttrycka sig och dra förhastade slutsatser. 

Jag som redan var tröttheten själv och gått omkring i zombi-bubblan hela dagen kanske tog åt mig mer än jag borde. Men fortfarande, att ha förmåga att kunna sänka någons humör på två röda är typ fascinerande?!!?

Jag kastade in handduken efter exakt min arbetsdag och tar tag i att fixa "problemen" imorgon. 
Det är en hårfin gräns. Jag som alltid brukar göra de där lilla extra kämpar nu varje dag med att bara göra det jag måste. Att inte hamna i stressade eller pressade situationer för att slippa sammandragningar och annat obehag. Det är jättesvårt, en kamp, en hårfin gräns mellan att ha lagom och för mycket att göra. Att lära känna sig själv på nytt och lära sig veta vart sitt nya lagom är tar tid. 

Och jag erkänner, vissa dagar önskar man att man bara kunde stanna under täcket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0