Omtumlande

Omtumlande helg, mycket känslor och oro. Äntligen är du över!!
Jag vaknade med en migränliknande huvudvärk men mår just nu helt okej, bättre än på hela helgen, trots tung måndag.  

På förlossningen fick vi ett otroligt fint bemötande och nu vet vi att de är dit vi ska ringa/åka om vi undrar något. Man lär sig eftersom. 

Fick hem lite "mamma"kläder i helgen som jag klickat hem på nätet. Jag vet att jag sa att jag inte skulle köpa några, men det gör otroligt mycket att få ha jeans istället för tights, och vanliga tröjor som når över magen och inte slutar vid naveln. Så nu har jag iaf lite alternativ att ha på jobbet vilket känns åtminstone pyttelite uppmuntrande. Synd att mammautbudet är extremt begränsat och mest innehåller dassigt, randigt, beige, prickigt... Tråkigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0