Torsdagslugnet

Lång vecka, lång torsdag. Men jag har äntligen landat i soffan efter middag och uttryckte just "äntligen helg!" D tyckte att jag tog i lite väl mycket, de är ju ändå en dag kvar?! Men de känns suuuupernära och jag behöver verkligen en "bra", glad, lugnt, smärtfri helg och lite nya krafter. 

Strax ska vi åka iväg till lillebror som fyllt  år och leverera paket och säga grattis. De är sällan jag orkar ta mig för något på vardagskvällar, sååå trött och bekväm (de är jäkla skönt i ligga i soffan också) så de ska bli kul med lite omväxling.

Inne i vecka 26 nu, "baaaara" 103 dagar kvar till nersläpp. Tiden går sakta men säker framåt, sakta, sakta, saaaaaktaaaa.... Men den som väntar på nått gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0