Ny vecka, 90 dagar kvar

Idag går vi in i vecka 28 vilket innebär 90 dagar kvar till beräknad ankomst. Typ 12 veckor kvar alltså. 2 cm tjockare än förra veckan hade jag blivit också (galet var de går fort nu, både tjocklek och tyngd).

Jag följer utvecklingen ivrigt i min gravidapp och går in och stirrar på %-satsen flera gånger om dagen. Som om jag tror att det skulle gå fortare om jag tittar extra ofta. Jag lovar, det gör den inte!

Sovit uselt inatt och när älsklingens väckarklocka ringde råkade en minitanke flyga iväg på jobbet och sen kunde jag inte sluta älta allt jag var tvungen att hinna idag. Lika bra att kliva upp med andra ord, och dagen fick en seg trött start.

Men jag väljer att tänka tillbaka på dagens höjdpunker istället (för några sånna har det faktiskt varit);
Lunch med bästis, kul med lägeskoll och surr om allt och inget, mer sånt.
Min premiärtur bakom ratten på nya bilen, lättkörd och superfin. 
Brevet på posten med kallelse till föräldrautbildning (som vi väntat...). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0