En meter i omkrets

Mätardag idag, två cm tjockare än förra veckan och jäkla nära en meter i omkrets är vad jag har att stoltsera med nu.

Jag har en usel höftdag idag, fogarna protesterar, och jag kan knappt gå. Jag hoppas att de bara är idag, i övrigt har faktiskt höfterna varit bättre sen jul vilket varit skönt. Speciellt när allt annat är jämnjävligt. Så håller tummarna nu att de är bättre redan imorrn. 

Dagen i övrigt har dessutom varit tuff med mycket tidspress så att både kropp och knopp känns trötta är kanske inte så konstigt. 
Innan vi åkte hem från jobbet var vi också förbi mäklaren och hämtade lite info om en lägenhet vi tittat på så i helgen blir de att lusläsa, fråga om råd, väga för och nackdelar, för att sedan ta ett beslut på måndag. Mycket spännande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0