Händelserik dag

Igår var en händelserik dag minst sagt. Började med att vi lagt intresseanmälan på en lägenhet för några dagar sedan och mäklarbyrån ringde upp. Sen fortsatte dagen i rask takt.

Efterlängtat ultraljud. Bäbisen mådde bra, häftigt att få se plutten igen, men jäkla unge hade en fot i stjärten så vi får gott vänta tills den kommer ut för att veta om de är en hon eller en han. (Jag tror fortfarande han, stora fötter såg vi).

Jag åkte iväg på jobb.

Vi åkte till banken och bokade ett möte, mest för att ta reda på våra möjligheter i framtiden.

Vi åkte iväg för att titta och provköra barnvagnar. Klämde och kände och fick experthjälp. Bra erbjudande fick vi, 3000kr rabatt och vi fick vagnen med oss hem, hips vips hade vi bränt många tusen lappar. Och jag längtar så tills jag får ut och köra. 

Sen var dagen slut och vi kraschlandade i soffan efter middag. Häftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0