Skulle kunna överleva.

Snart är vi inne i vecka 24, och efter den veckan finns det en liten lite chans att bäbisen skulle kunna överleva utanför magen. Ganska häftigt. Men jag hoppas såklart att våran plutt har tänkt bakas färdigt först och stannar därinne till minst i mitten på maj. Men jag längtar redan ihjäl mig! Tiden går så himla långsamt när man väntar, och jag väntar varje varje varje dag.

I helgen fick jag en present av älsklingen som jag önskat mig, nämligen en bok om hur kroppen ska ta sig tillbaka till sitt vanliga jag efter denna galna 9-månaders resa. Jag har redan börjat läsa lite, förbereda mig mentalt typ. Även om plutten kommer va de bästa som hänt mig och att jag väldigt gärna är "mamma" är jag också väldigt mån om att hitta tillbaka till "mig". Jag vill vara både mamma och mig. Jag hoppas jag hittar en bra kombination mellan dom två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0