Söndagens stora fråga

Att äta eller inte äta på Max? De är den stora frågan. 

Vilket dilemma. Även att jag beter mig som en trotsig sexåring som inte vet va hon vill men ändå är uttråkad. Som både vill och inte vill hitta på nått. Vad är de med mig idag? Ja skäms och tycker faktiskt synd om D som fått en jättebäbis på halsen idag. Jag måste skärpa mig. 

Efter ca en timmes velande fram och tillbaka tog vi oss iallafall till gymmet. Jag är glad för det såhär efteråt, jag mår ju mycket bättre när vi väl tagit oss iväg. Synd att det ska va så svårt att få tummen ur bara. De är ungefär de enda vi gjort idag också. Eftersom jag nu ligger här på soffan och tycker att alla förslag är skit men ändå är rastlös. 

Snabbspolning tack.

Kommentarer
Postat av: Linda

Börja virka! Då kan du ligga på soffan med gott samvete! ;)

2015-02-02 @ 19:27:03
URL: http://hemmahoslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0