Tjockare och tjockare

53,2 % har passerat och imorse visade vågen 10 kg upp. Jag vet att jag inte ska bry mig så mycket om de, men ja kan inte riktigt släppa tanken på att det känns galet mycke och jag är bara precis halvvägs. Var ska detta sluta? 

Huvudsaken är ju att bäbisen mår bra såklart, och det tror vi att den gör, för igår tror jag att jag för första gången kände en rörelse där inne. Lite svårt att veta då man inte vet hur de ska kännas, men de skulle kunnat vara en liten buff. Och jag hoppas han kommer buffa mer och mer för då skulle jag iallafall veta att han levde där inne. Just nu är jag mest bara tjock och orolig och med hysteriskt onda höfter! Lite buffande skulle vara hur mysigt som helst, gärna så att även D kunde känna. Så kom igen nu plutten, buffa mera!!

Kommentarer
Postat av: Kii

Plutten kommer att buffa mera, .....oroa dig inte för kilona.....ni får så mycket , så det är värt varenda kilo! 💝

2015-01-15 @ 19:47:02
Postat av: Linda

Jag gick upp 22 kilo, så du har ju lite att lägga på dig om du ska upp i min nivå :P fast de gick jag ner rätt snabbt och väger nu mindre än innan jag blev gravid.

2015-02-02 @ 19:25:35
URL: http://hemmahoslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0