En dag på stan

Gummsi har skött sig exemplariskt idag. Vi sprang på stan och hann till och med ta en fika och åka buss och hon var en ängel i vagnen under alla 3 timmarna vi var borta (mest sovande såklart men ändå). 

Jag rensade hennes garderob imorse (läs låda) och har nu kompletterade med de som saknades plus ett plagg på rea jag bara inte kunde låta bli (så nu får de gärna bli sol eftersom de såklart var ett sommarplagg). Gummsi fick även en febertermometer och jag fick mig en ny parfym. 

Efter de var orken slut och shoppingen till mig själv får helt enkelt vänta till en annan dag. Det är ändå mest sommarplagg på galgarna och sommaren har ju inte direkt imponerat hittills. Sen känns det ju som att jag redan har en helt ny garderob sen gravidmagen försvann, plagg som jag inte kunnat använda på ca 7 månader har plötsligt fått nytt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0