Frissan äntligen!

Som jag har väntat. Sitter i väntrummet hos frissan med en kaffekopp. Himla tur dom bjuder på kaffe för de har varit en sömnlös natt. Höll nästan på att missa att kliva av bussen på Vasaplan!?! Trots typ 3 min resväg. Tur att bussen stänger av motorn just på denna hållplats så att jag reagerade.

Det är iallafall fem månader sen ja klippte mig sist vilket är en evighet i min värld. Varför så länge kan man undra, men graviditet och sjukskrivning har väl gjort att jag helt enkelt prioriterat annat när jag inte mått så bra. Nu ska det äntligen bli av och risbusken ska äntligen få lite form. Vardagslyx får man väl ändå kalla det. Jag förtjänar det tänker jag!

I övrigt väntar 3 års kalas och släktträff i helgen. Vi ska även låna mamma och pappas hus i helgen så vi får byta miljö och tillgång till gräsmatta. Så mysigt. En helg att se fram emot med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0