Hysterisk bäbis

Kanske tråkigt att jag bara skriver om de som är dåligt. Det finns bra stunder också. De är bara de att dom dåliga behöver ventileras på något bättre sätt än att lägga sig på kudden och gråta, mitt sätt är i text. Eller i Frida-tid (egentid), men detta är inte ett alternativ i dagsläget (av förklarliga skäl).

Typ som ikväll. Hon har nu sedan kl 16 varit otröstlig, nu är klockan midnatt snart. Vi har provat allt, mat, droppar för magen, vaggat och buffat, gungat i bilbarnstol, legat i famn, legat själv, legat på mage, pysventil, rapat, you name it, men ungen är fortfarande hysterisk och kan ju knappt andas pga skrik. Nu gav Daniel upp, vi bunkrade på henne kläder och ner i vagnen. Daniel är familjens hjälte och ska nu prova en promenad. Vad gör man inte i nödens lag?! Hoppas de funkar, nästa alternativ är bilen. Om jag kunde skulle jag ta bort allt hennes onda. Jag bara hoppas att hon slipper magproblem och kolik permanent. De är inte alls kul, varken för henne eller oss.

Mina egna sömnproblem och brist på energi hjälper inte till. Man känner sig hjälplös. Och frustrerad när man inte räcker till. Hoppas hoppas att åka vagn gör susen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0