När familjen sover

Vi är alla ganska döda idag efter gårdagens hysteri. Men vi är rädda om vår hjälte, pappan i huset, så jag och gumman gick ut en sväng så han fick vila (jag kan ju ändå inte vila). Nu sover båda två och jag tror aldrig lägenheten känts så tyst och stilla på dessa fyra veckor. Jag får försöka njuta av tystnaden sålänge den varar. Premiärturen för mig ensam med gumman var det också. Det går sakta framåt. Jag behöver träna på att vara själv så detta var ju ett ypperligt tillfälle.

Ja just de, idag blev gumman fyra veckor. Hon är fortfarande väldigt mycket bäbis men har börjat kunna fästa blicken på oss några längre stunder och har även lagt av sina första leenden. Hon kommer verkligen bli hur söt som helst när hon börjar le på riktigt, vårt lilla charmtroll. Imorrn ska hon på hälsokontroll och det ska bli spännande att se hur mycket hon vuxit på sig sen sist. De känns som hon har en liten ätperiod just nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0