11 veckor kvar

Vi åkte in till förlossningen igår, angående sammandragningarna i förra inlägget. Fick lämna kiss-prov och dom gjorde lite tester men inget som tydde på något konstigt i dagsläget. Bäbisen mådde bra och det är ju huvudsaken. Bara för min del att acceptera läget.

Idag gick vi in i vecka 30, alltså bara 11 veckor kvar. 2 månader tills jag går på ledighet. Tokigt va tiden kvar känns lite helt plötsligt. Vi längtar i massor och jag känner att det kommer bli skönt att slippa kanonkulan som börjar va mer och mer otymplig. Börjar även va less på den eviga nästäppan och att svettas som om ja vore i klimakteriet. Men allt har sin tid. Först ska bäbisen bakas färdigt först. 

Kommentarer
Postat av: linda

du fick ingen bricanylspruta då om du har mycket sammandragningar? Det gav de mig på förlossningen när jag hade mycket sammandragningar. Fungerade bra!

2015-03-13 @ 19:20:16
Postat av: Anonym

Nej tyvärr inte! De hade varit grymt skönt om dom lugnade ner sig, men tydligen ingenting dom ville göra något åt i dagsläget.

2015-03-14 @ 09:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0