Äntligen har tiden gått fort

Veckan har susat förbi i ilfart. Första veckan på 2015 som inte känts som en mindre evighet. Och det får jag nog tacka vår praktikant Ida för, som nu delar rum med mig och alltid är så glad och pratsam. Riktigt skönt att känna att tiden går framåt för en gångs skull,

Igår blev jag även medbjuden på lunch med en barndomskompis från Jönköping som är på blixtvisit i Umeå. Mycke trevligt att få säga hej även om en timme inte ens är i närheten av tillräckligt med surr tid. 

Idag tänkte ja försöka mig ner på stan och strosa runt lite. Eventuellt även träffa en vän över en kaffe. Synd på skitvädret, det är storm och snöblandat regn som lixom trillar ner i sidledes från himlen. Tror jag hoppas över promenaden ner!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0