Jakten på järn

Jag trodde aldrig jag skulle säga det, jag älskar ju leverpastej, men jag börjar faktiskt vara lite less på dessa leverpastejmackor. 

Denna ständiga jakt på järn, blodpudding som är kanske hur tråkigt som helst att äta, kött, broccoli, blutsaft, tabletter, börjar vara tröttsamt.

Alternativet till jakten på järn är inte ett alternativ egentligen så jag kör på såklart. Men om till och med favoritpålägget börjar kännas grått är det nog beviset på hur intensiv järnjakten varit. 

Fredag imorrn och weekend i Sundsvall ska bli fantastiskt kul. Så nu ska jag äta mina leverpastejmackor och se till att jobba bort torsdagen så att det kan bli helg fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0