Pyttelite nervös

Idag är en liten pirrig dag för idag ska jag hålla i mitt första egna lunchmöte. Jag har inte den blekaste aning om hur jag hamnade i den här situationen?!? men nu är jag här och nu är det bara att genomföra. Trots att mötet inte kommer bli riktigt som jag hade för avsikt från första början. 

I övrigt gick vi in i vecka 29 igår. Om ca 12 veckor är bäbis förhoppningsvis här hos oss (om ja inte går över tiden då) och det känns jäkligt snart känner jag nu när jag skriver. Bara 12 veckor innan livet tar en helt annan vändning och vi blir tre istället för två. Vi längtar såklart, men kanske börjar de vara dags att boa lite. Vi har ju varken köpt kläder, säng, eller annat som barnet behöver? Jag läser att många som är i samma vecka som vi redan gjort detta för länge sedan, jag har ju själv inte velat ha för bråttom utifall att något skulle hända. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till!
Och jag kan följa med på klädesahopping! Älskar Juatt köpa beboskläder 😉

2015-03-05 @ 07:45:38
Postat av: linda

förlåt meningsuppbyggnanden. Såg inte vad jag skrev 😛

2015-03-05 @ 07:46:24
Postat av: Kii

Det fixar du.....att ta ett steg framåt i arbetslivet är bra....att måsta få mod att göra nått som man inte gör varje dag är bra.....varje sak som du gör som känns jobbig .....det är ett sätt att växa......och du har växt otroligt sen du flyttade från Kottevägen....du klarar allt som du bestämt dig för att klara...håller tummarna !

2015-03-05 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0