100,7 % gravid

Min gravid app räknar visst dagar över tiden också och jag trodde väl aldrig att man kunde vara mer än 100 % gravid. 

Jag har känt mig lite extra risig på sista tiden med högt blodtryck, extrem trötthet och huvudvärk. Detta tyckte man på förlossningen att vi borde följa upp så igår va vi inne på extra kontroll. Man kollade symtom på havandeskapsförgiftning och att bäbisen mådde bra. All good, mår mest troligt såhär pga extremt dålig sömn så sömntablett har testats. Kan dock inte påstå att det blev någon wow-effekt på sömnfronten. 

I eftermiddag bär det av till Mvc igen för ytterligare koll av blodtryck. Och nu på förmiddag ska jag till vc i ett annat ärende. Känner mig som en stammis på åhlidhems vc/mvc, då besöksfrekvensen blir högre och högre. Tur det inte är för evigt! 

Lilla älskade bäbis, kan du inte bara titta ut nu?!



Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas bebben vill titta ut snart! ❤️

2015-05-27 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0