102,1% gravid - påfrestning

Ingen bäbis. I allra högsta grad fortfarande gravid. 

Jag gråter typ varje dag, antingen av sömnbrist och utmattning eller av den psykiska påfrestningen, oron, och allt som värker i min kropp. Jag trodde inte att det skulle vara så psykiskt påfrestande att gå över tiden. Jag har till och med tänkt tanken att det kanske typ inte kommer att komma ut nån bäbis, eller att bäbisen inte kommer må bra eller till och med inte klara sig. Hemskt, jättehemskt! Jag vet. Men hjärnan med all längtan och oro som snurrar runt därinne kan spela många spratt. Kanske främst dom dagar när sömnen inte funnits. Att umgås med folk, nära och kära, finns inte på kartan. 

Jag hade så gärna velat vara mamma på mammornas dag, mors dag, idag. Men jag får nog tänka om. Jag vill iallafall passa på att skicka en stor kram till min egen fantastiska mamma som alltid finns vid min sida. Inte bara världens bästa mamma utan även en fantastisk vän.❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0