3 år tillsammans

Idag är det exakt 3 år sedan jag och D började träffas, vi kände ju varandra sedan innan, men för 3 år sedan började vår relation på ett annat plan. Kärlek blommade upp under en väldigt kort tid.
Idag är även den dag då vår bäbis är beräknad att anlända. Är inte de lite coolt?! Nu tror jag inte att bäbisen kommer att titta ut idag, men bara att bäbis är beräknad på samma datum är lite coolt. Ännu häftigare hade de ju varit om vi även hade fått träffas idag, vi och vårt mirakel, men jag hoppas inte för mycket. 

Det här datumet har varit så fokuserat på bäbisen och nedräkning till bäbis att vi nästa glömt bort dess betydelse för bara oss. 3 fantastiska år, jag är så himla glad att det blev just vi och är så tacksam för den relation vi har. D är min hjälte och helt fantastisk! Min andra hälft som jag älskar så mycket! Jag är så glad att du är du och att just våra vägar korsades.❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0