Bäbistokig i väntans tider.

Jag ser bara mammor med sina barnvagnar på mina promenader och jag önskar så mycket att även jag fick ha min bäbis på utsidan istället för i magen. Man har ju gått och blivit bäbistokig av förklarliga skäl!!

Jag googlar slemproppar, värkar och andra förlossningstecken, men än så har jag inte känt en tillstymmelse till att det ska vara på gång och räknar blint med att gå över tiden. Tråkigt, men samtidigt den mest realistiska inställningen. Om tiden bara kunde gå lite lite lite fortare. 

Och om maj ändå kunde visa lite varmare vårväder skulle jag kunna sitta ute hela dagarna, men än så länge mest storm, mulet och regn. Lite sol idag dock, hurra hurra! Men jag vill ha mer! Svårt rastlös redan och än är det många dagar kvar av maj månad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0